Norske medievaner er kontinuerlig i endring. Hva betyr dette for medieselskaper, annonsører og forbrukere? Hvordan påvirkes dette av Covid-19?
23. juni arrangerer vi vårt årlige Morgenfuglene-seminar, denne gangen i virtuelt format. Vi presenterer hovedfunn fra årets utgave av Deloittes medievaneundersøkelse. Dette er en undersøkelse blant over 1000 norske forbrukere i alderen 14 til 82 år om deres medievaner knyttet til aviser og nyheter, sosiale medier, reklame, digitale enheter og plattformer, TV og strømming, abonnement og podcast.
Presentasjonen vil være etterfulgt av en paneldebatt med noen av mediebransjens ledende profiler:
Tidspunkt | 23. juni 2020 kl. 09:00 - 10:15 |
Sted |
Webinar - Zoom |
Deloitte bruker opplysninger om din bruk av våre digitale kanaler (hjemmesider, nyhetsbrev, påmeldingsskjema m.m.) og seminardeltakelse for å få innsikt i hvilke av våre tjenester som kan interessere deg.
Du kan når som helst enkelt trekke tilbake samtykket du gav oss ved å melde deg av vårt nyhetsbrev via linkene du finner nederst i tilsendt mail, eller ved å sende oss en melding via vårt kontaktskjema.
Utfyllende informasjon om hvordan Deloitte behandler personopplysninger finnes i vår personvernerklæring.
Senior Consultant | Strategy Analytics & MA - Deloitte AS
[email protected] | +47 992 59 061
Partner | Strategy Analytics & MA - Deloitte AS
[email protected] | +47 905 34 970