Når lederen må overbevise interessentene

29. september 2017

Nye ledere må identifisere og kartlegge sin strategi for å påvirke interessenter når de skal gjennomføre endringer.

Tidspunkt Torsdag 13. august 2015 kl. 18.00
Sted Restaurant FIAT Kongens Nytorv 18 , 1050 København K

Ledere blir vanligvis ansatt for å skape forbedringer i virksomheten og ikke bare beholde status quo. Endringer kan imidlertid være ubehagelige for eksisterende interessenter.

Nye ledere bør derfor forberede seg på å påvirke interessentene for å skape endring og forbedre resultatene – enten det dreier seg om vennlige overtalelser eller mer kraftige metoder.

Artikkelen «Influencing stakeholders: Persuade, trade, or compel» er en del av Deloittes Executive Transitions-serie og fokuserer på hvordan nyankomne ledere kan bygge kapasitet og utøve innflytelse for å gjennomføre sine tiltak.

 
Les mer via skjemaet på denne siden.
 

Last ned innholdet



Deloitte bruker opplysninger om din bruk av våre digitale kanaler (hjemmesider, nyhetsbrev, påmeldingsskjema m.m.) og seminardeltakelse for å få innsikt i hvilke av våre tjenester som kan interessere deg.

Du kan når som helst enkelt trekke tilbake samtykket du gav oss ved å melde deg av vårt nyhetsbrev via linkene du finner nederst i tilsendt mail, eller ved å sende oss en melding via vårt kontaktskjema.

Utfyllende informasjon om hvordan Deloitte behandler personopplysninger finnes i vår personvernerklæring.

 

Har du spørsmål? Ta kontakt

Halvor Moen

Partner

[email protected] | +47 952 68 785

 
 

Bjørn Grenman

Partner

[email protected] | +47 911 61 726