Blockchain skaper tillit til din merkevare

4. januar 2018

Slik kan du bruke blockchain-teknologien i forbrukermarkedet allerede nå.

Blockchain byr på mange fordeler for bedrifter innen forbrukerprodukter og forbruksvarer. Dette inkluderer fjerning av siloer mellom avdelinger og interne funksjoner, strømlinjeforming av betalingsmetoder for bedrifter og forbrukere, og styrket sikkerhet ved hjelp av åpenhet.

Virksomheter i forbrukermarkedet har hittil vært trege til å dra fordel av disse eksemplene og å omfavne samarbeid mellom markedsaktører. Men, som med mange andre fremvoksende teknologier fører en høyere tidlig bruksrate til økte fordeler for din virksomhet.

De virkelig store fordelene lar vente på seg til hele markedet tar i bruk blockchain. Mens vi venter på det store inntoget av teknologien, bør forbruksvareselskaper vurdere og prioritere bruk av blockchain innen sin nåværende kontekst.

Allerede nå kan din virksomhet utnytte fordeler uavhengig av markedet, som strømlinjeformet betalingsbehandling, intern deling av data og differensierte metoder for forbrukertransaksjoner. De som går modig inn i blockchain-fremtiden vil bli belønnet.

Les mer i vår rapport via skjemaet på denne siden.


 

Last ned innhold



Deloitte bruker opplysninger om din bruk av våre digitale kanaler (hjemmesider, nyhetsbrev, påmeldingsskjema m.m.) og seminardeltakelse for å få innsikt i hvilke av våre tjenester som kan interessere deg.

Du kan når som helst enkelt trekke tilbake samtykket du gav oss ved å melde deg av vårt nyhetsbrev via linkene du finner nederst i tilsendt mail, eller ved å sende oss en melding via vårt kontaktskjema.

Utfyllende informasjon om hvordan Deloitte behandler personopplysninger finnes i vår personvernerklæring.

 

Kontaktperson

Anne Jones

Partner

[email protected] | +47 400 20 228

 
 

Kirsti Merethe Tranby

Partner

[email protected] | +47 974 07 663