Bærekraft er god business

2018-04-26

Hvorfor er det god business å integrere bærekraftsagendaen i formål og strategi?

FNs bærekraftsmål er et veikart for den globale innsatsen for bærekraftig utvikling. Bedrifter spiller en nøkkelrolle for å nå de ambisiøse målene på tvers av miljø, økonomi og sosial utvikling. Ved å ha et samfunnsnyttig formål skaper bedriften verdi langs flere ulike dimensjoner; rekruttere og beholde dyktige ansatte, øke kundemassen og forbedre relasjoner med partnere, regulatoriske myndigheter og investorer.

I vår rapport går vi nærmere inn på hvorfor vi mener det er god business for selskaper å bidra til bærekraftsagendaen.

Les mer om hvorfor og hvordan et samfunnsnyttig formål skaper verdi for dagens virksomheter, og hvordan du kan utvikle og / eller integrere et slikt formål inn i kjernen av din organisasjon.

 
 

Indsæt social sharing 1

Indsæt social sharing 2

Indsæt social sharing 3

Last ned



Deloitte bruker opplysninger om din bruk av våre digitale kanaler (hjemmesider, nyhetsbrev, påmeldingsskjema m.m.) og seminardeltakelse for å få innsikt i hvilke av våre tjenester som kan interessere deg.

Du kan når som helst enkelt trekke tilbake samtykket du gav oss ved å melde deg av vårt nyhetsbrev via linkene du finner nederst i tilsendt mail, eller ved å sende oss en melding via vårt kontaktskjema.

Utfyllende informasjon om hvordan Deloitte behandler personopplysninger finnes i vår personvernerklæring.

 

Andreas Enger

Partner, Strategy & Operations

[email protected] | +47 901 31 228

 
 

Jonathan Farnell

Partner, Financial  Advisory
[email protected] | +47 907 42 692