Deloittes Medievaneundersøkelse 2018

Innsikt i hvordan norske forbrukere i alderen 14-75 år forholder seg til media

2018-11-16

Dette er den sjette utgivelsen av Deloittes medieundersøkelse, som omhandler norske forbrukeres medievaner. Den internasjonale rapporten gis ut for tiende året på rad, og den amerikanske rapporten for tolvte år på rad.

Undersøkelsen gir innsikt i hvordan forbrukere i alderen 14 til 75 år bruker og forholder seg til media, digitale enheter og tjenester, mobilteknologi og internett. Undersøkelsen gir også innblikk i norske forbrukeres holdninger og vaner knyttet til reklame og sosiale medier.

2021 nordmenn har svart på undersøkelsen på nett i 2018. Undersøkelsen ble utført av YouGov, et uavhengig gallupbyrå. Vi bruker vektede tall i undersøkelsen. Dette er antallet respondenter vektet mot antall nordmenn som befinner seg i alderssegmentet.

Last ned rapporten ved å fylle ut skjemaet.

 

Indsæt social sharing 1

Indsæt social sharing 2

Indsæt social sharing 3

Last ned



Du kan når som helst enkelt trekke tilbake samtykket du gav oss ved å enten melde deg av vårt nyhetsbrev via linkene du finner nederst i tilsendt mail, eller ved å sende oss en melding via vårt kontaktskjema.

Deloitte bruker opplysninger om din bruk av våre digitale kanaler (våre hjemmesider, nyhetsbrev, påmeldingsskjema m.m.) og seminardeltakelse for å få innsikt i hva som interesserer deg av våre tjenester. Du kan når som helst deaktivere dette her.

Utfyllende informasjon om hvordan Deloitte behandler personopplysninger finnes i vår personvernerklæring.

 

Kontakt

Joachim Gullaksen

Partner

[email protected] | +47 905 34 970

 
 

Halvor Moen

Partner

[email protected] | +47 952 68 785