Deloittes medieundersøkelse 2017

12. oktober 2017

Deloittes årlige medieundersøkelse gir innsikt i hvordan norske forbrukere bruker og forholder seg til teknologi, media og telekommunikasjon.

Tidspunkt Torsdag 13. august 2015 kl. 18.00
Sted Restaurant FIAT Kongens Nytorv 18 , 1050 København K
  • Dette er den femte utgivelsen av Deloittes medieundersøkelse, som omhandler norske forbrukeres medievaner. Den internasjonale rapporten gis ut for niende året på rad, og den amerikanske rapporten for ellevte år på rad
  • Undersøkelsen gir innsikt i hvordan forbrukere i alderen 14 til 75 år bruker og forholder seg til media, digitale enheter og tjenester, mobilteknologi og internett.
  • Undersøkelsen gir også innblikk i norske forbrukeres holdninger og vaner knyttet til reklame og sosiale medier
  • 2010 nordmenn har svart på undersøkelsen på nett. Undersøkelsen ble utført av YouGov, et uavhengig gallupbyrå, fra mai 2017 til juni 2017. Resultatene er vektet mot folketellingen i Norge
 
 
Les rapporten via skjemaet på denne siden.
 

Last ned innholdet



 

Har du spørsmål? Ta kontakt

Halvor Moen

Partner

hmoen@deloitte.no | +47 952 68 785

 
 

Joachim Gullaksen

Partner

jogullaksen@deloitte.no | +47 905 34 970