Det viktige førsteinntrykket – hvordan forbedre prosessen for nye bankkunder

19. desember 2017

De små tingene teller. Milliennials og digitale kunder ser rom for forbedring i prosessen relatert til å opprette nye kundeforhold i bankene.

Hvor henger bankene etter og hvilke grep kan de ta for å kapre nye kunder? Hva skiller det å åpne en ny konto i banken og det å åpne en konto i nettbutikken? Den digitale utviklingen gjør at særlig unge stiller stadig høyere krav til prosessen relatert til å åpne en ny konto i banken.
 
Deloitte har i en undersøkelse med 3000 deltakere kartlagt holdningene til forbrukere som ønsker å inngå en ny bankavtale. Artikkelen peker på forbedringspotensialer, hva som skiller bankene, og hvilke grep bankene kan ta for å sikre seg nye kunder.
 
Les rapporten ved å fylle ut skjemaet på denne siden.
 

Last ned innholdet



Du kan når som helst enkelt trekke tilbake samtykket du gav oss ved å enten melde deg av vårt nyhetsbrev via linkene du finner nederst i tilsendt mail, eller ved å sende oss en melding via vårt kontaktskjema.

Deloitte bruker opplysninger om din bruk av våre digitale kanaler (våre hjemmesider, nyhetsbrev, påmeldingsskjema m.m.) og seminardeltakelse for å få innsikt i hva som interesserer deg av våre tjenester. Du kan når som helst deaktivere dette her.

Utfyllende informasjon om hvordan Deloitte behandler personopplysninger finnes i vår personvernerklæring.

 

Har du spørsmål? Ta kontakt

Phu Le Duong

Director

phduong@deloitte.no | +47 959 14 791